Del på Facebook   Print siden

I Dansk Folkeparti går vi ind for at opretholde kommunale arbejdspladser fordelt over hele kommunen

Debatsiden
Mandag 25. oktober 2021 kl. 07:00

I Dansk Folkeparti går vi ind for at opretholde kommunale arbejdspladser fordelt over hele kommunen
Hans Henrik Sørensen (DF) Byrådskandidat Mariagerfjord kommune


Af Hans Henrik Sørensen (DF) Byrådskandidat Mariagerfjord kommune

Den anden dag kunne jeg læse et indlæg omkring lukning og salg af kommunens bygning i Mariager. Indlægget var skrevet af en af Dansk Folkepartis lokale kandidater til det kommende kommunalvalg.

For en ordens skyld vil jeg lige nævne, flytning af arbejdspladser og salg af kommunens bygninger i Arden og Mariager ikke er Dansk Folkeparti Mariagerfjords holdning, men Poul's personlige forslag.

I Dansk Folkeparti går vi ind for at opretholde kommunale arbejdspladser fordelt over hele kommunen som i dag.





Kommentarer til artiklen:
Der er åbenbart ikke noget konkret omkring nedrivning af bygninger og trafikalt anarki alligevel, og det er jo bare dejligt....
tut, 27-10-2021 17:55:25

Du bliver ved med at blande dig i Hans Henrik Sørensen indlæg (apropos så angriber jeg dig ikke)....læs indlægget den 25.10 kl. 15:57:44!
Hemmer , 27-10-2021 16:56:57

Hemmer
Ja, sjovt at du lige skulle blande mig ind i et indlæg af HHS
Og sjovt at jeg så lige skulle kommentere dit tåbelige og ukonkrete angreb på mig
Jørgen Hammer, 27-10-2021 16:43:25

Kommenterede just på Hans Henrik Sørensens logik, sjovt at Hammeren lige blandede sig - og dummede sig ved at benægtede sig ansvaret; vi lever i absurde tider.....
Hemmer , 27-10-2021 16:23:47

Kim Christiansen overskrider ikke reglerne for opsætning af valgplakater, jeg undskylder min kommentar desangående. I øvrigt har jeg ikke rettelse til min forrige kommentar.
Bent Bugge Herlevsen, 27-10-2021 13:23:28

Jørgen Hammer er altid reel og velfunderet i hvad han gør. det er ikke nemt at se DF uden ham. Tag hellere fat på Kim Christiansen som måske sætter partiets omdømme på spil ved at overskride reglerne for opstilling af valgplakater. Jeg finder det kønsløst om ikke andre kandidater udelukker ham.
Bent Bugge Herlevsen, 27-10-2021 09:48:54

Hemmer
Hvis du synes jeg har gjort noget forkert, så kontakt mig
Iøvrigt skal der et flertal til alle beslutninger (som HHS skriver) de trafikale udfordringer er der også flertal for, vidst ingen imod

Jørgen Hammer, 25-10-2021 23:44:17

Konkretiser venligst anklagen, Hemmer, så Hammer med flere (!) kan tilstå eller svare for sig......
js, 25-10-2021 17:25:29

Ifølge din logik så må alle udvalgsmedlemmerne være skyldige....
Hemmer , 25-10-2021 15:22:44

Hej Hemmer. Personligt ved jeg ikke hvilken bygning du hentyder til, men jeg ved, at en udvalgsformand ikke kan bestemme egenhændigt. Der sidder et helt udvalg med politikere fra begge sider af byrådssalen.
Hans Henrik Sørensen, 25-10-2021 12:57:44

...vil nedrive æstetiske....
Hemmer , 25-10-2021 11:23:27

Har I så styr på hvad formanden for teknik og miljø laver når han nedriver og vil æstetiske historiske bygninger og laver trafikalt anarki?
Hemmer , 25-10-2021 11:22:19

Dejligt at høre. Gid at andre partier vil melde lige så klart ud.
Svend Lund, 25-10-2021 08:30:01