Del på Facebook   Print siden

HO`s BRO - trafikløsning i to etager i Hobro

Debat
Mandag 15. november 2021 kl. 19:00

HO`s BRO - trafikløsning i to etager i Hobro
Poul Larsen (DF) KV21


Af Poul Larsen KV21 – Kandidat nr. 5 på Liste O Mariagerfjord

HO`s BRO - trafikløsning i to etager i Hobro

Jeg går ind for bevarelse af Byernes identitet og hermed også Ho-bro`s identitet som "HO`s" vadested over fjorden !

Jeg foreslår derfor – ( modsat Svend Madsens Tunnel ) at man bygger en Vejbro med 3 spor i begge retninger , ovenover en del af den nuværende vej i bunden af Hobro.

Herved får man veje i to etager på en del af den nuværende vejstrækning! ( i begge ender af den nye Vejbro, - skal den gamle vej sløjfes )

Herved opnår man en vej med 6 spor, med afkørsler til de nuværende tværgående veje nedenunder i bunden af Hobro. På den måde kan man køre lige igennem i 6 spor uden at man skal ned i byen !!

Den nye Vejbro skal gå fra Q8 i Syd til Skivevej i Nord!


Kommentarer til artiklen:
Poul Larsens fantasiforladt har ingen gang på jorden , og er ikke udtryk for DF politik.
Kim Christiansen, 16-11-2021 17:47:03

Endnu en himmelråbende dyr løsning. Det må snart være gået op for de fleste, at der kan ikke findes en fornuftig løsning, der ville kunne håndtere mere trafik i Hobro midtby, og derfor er alle planer om rådhus/kulturhus, uddannelsescampus mv. dødsdømte på forhånd. Med lidt held vil en realistisk trafikløsning lige præcis håndtere den nuværende trafik og en ny Rema1000 og en større Føtex
Lars Walmar, 16-11-2021 11:24:03

Hvordan vil de blå financere disse sci-fi projecter? Husk nu, skatten må endelig ikke stige. Hvem skal betale? Har man planer om at lade en contractor bygge og så lave betalingstunnel/bro?
Ben Emerson, 16-11-2021 09:53:58

set bliver da værre og værre. Godt valget snart er overstået. Flyt aktiviteter ud af byen.
Karl Christensen, 15-11-2021 21:41:51

Er Jesper Salomonsen en robot?
Hemmer , 15-11-2021 20:53:48

Find en trafikplanlægger/forsker, der ved hjælp af computer eller for den sags skyld kunstig intelligens plus alle relevante data kan analysere alle mulige scenarier ud fra alle mulige ønsker. Så kan man vælge ud fra det efter en vurdering af fordele og ulemper. Fordelene for de folkevalgte ved denne ide skulle være indlysende!
Jesper Salomonsen, 15-11-2021 20:24:13

Hvad med en flyvende togbane over Hobro? Vi lever i i absurde tider, ja også under Klokhuset åg......